Värmlands folkblad publicerade idag en artikel om Joel Gustavsson och hans provspel i VSK tidigare i veckan. Under denna säsong gjorde han 10 mål för Karlstad BK som anfallare och är kontraktslös inför nästa säsong. Till vf.se säger han på frågan om det gick bra:
– Ja, för tusan. Det har varit ganska hög nivå i KBK de senaste åren, vi har spelat bra fotboll, så man känner att man har det i sig.
Han nämner även att han tycker det var en bra vistelse och tyckte det var väldigt trevligt hos VSK. Återstår och se om han blir belönad med ett grönvitt kontrakt.
Facebook Comments Box

DU HAR VÄL INTE MISSAT
DM-titeln blev inte vändningen – ännu en tung förlust
Förlust igen, men konstigt nog ett klart fall framåt
Ett öppet brev till Västerås politiker