Svff har idag släppt sitt remissförslag till serieindelning. Det som är mest intressant är att Åtvidaberg hamnade i Söderettan och Linköping City och Carlstad United i Norrettan. Detta är dock bara en remiss och kan fortfarande ändras utifrån synpunkter från föreningarna.
Vilken motståndare skulle ni vilja att VSK får möta i hemmapremiären nästa år?

Facebook Comments Box

DU HAR VÄL INTE MISSAT
DM-titeln blev inte vändningen – ännu en tung förlust
Förlust igen, men konstigt nog ett klart fall framåt
Ett öppet brev till Västerås politiker