Enligt Östersundsposten så hjälper VSK Bandys styrelseledamot, och tillika VSK Bandys och VSK Fotbolls tidigare klubbchef Michael Campese, just nu Östersunds FK med olika ”affärskoncept”.
Att en styrelseledamot i VSK Bandy aktivt arbetar för en konkurrent till VSK Fotboll kan under inga omständigheter anses vara okej.
Jämförelsen, att en styrelseledamot i VSK Fotoll skulle hjälpa AIK bandy, Hammarby Bandy eller varför inte Sandvikens AIK gör att nog både en och annan supporter häpnar.
Mer information lär följa, men Campese behöver välja stol.
Facebook Comments Box

DU HAR VÄL INTE MISSAT
DM-titeln blev inte vändningen – ännu en tung förlust
Förlust igen, men konstigt nog ett klart fall framåt
Ett öppet brev till Västerås politiker