Något har hänt på bussarna till Karlstad – det ryktas om att Carlstad supportrar gjort ett prank och ringt in till Björks Buss och sagt att supportar blivit kvar i Västerås – bussarna vänder vid Munktorp – sen verkar det som att det inte är det utan att det på riktigt står supportrar kvar i Västerås – bussarna vänder en andra gång vad det verkar. Själva sitter vi i en bil snart i Örebro
Någon som har en aktuell status på vad som händer på PARTYBUSSARNA mot Karlstad
Facebook Comments Box

DU HAR VÄL INTE MISSAT
Förlust igen, men konstigt nog ett klart fall framåt
Ett öppet brev till Västerås politiker
Utmaningen är inte sportslig – politiken är VSK:s största hinder