Alex de Carolis kommer inte förlänga med VSK inför nästa säsong då parterna inte kommit överens om villkoren för en förlängning. På Instagram tackar han alla för sin tid i VSK och deklarerar sig själv som VSK supporter.
Trots sparsamt med speltid lyckades han göra 2 mål och 4 assist under säsongen och är därmed en av lagets mest effektiva poängplockare.
De Carolis är verkligen en spelare som många hade hoppats se i grönvitt 2018 och vi på ANNO 1904 tycker verkligen det är synd att han lämnar. Vi önskar Alex all lycka i hans framtida fotbollskarriär.

Facebook Comments Box

DU HAR VÄL INTE MISSAT
Utmaningen är inte sportslig – politiken är VSK:s största hinder
Ett smärtsamt haveri – man lider med tjejerna
VSK riskerar flera miljoner i förlust vid matchflytt